כל_הדרכים_מובילות_לרומא_-_טריילר_(2016)

כל הדרכים מובילות לרומא - טריילר (2016)

𝐖𝐚𝐭𝐜𝐡_𝐀𝐥𝐥_𝐑𝐨𝐚𝐝𝐬_𝐋𝐞𝐚𝐝_𝐭𝐨_𝐑𝐨𝐦𝐞_𝐖𝐚𝐭𝐜𝐡_𝐌𝐨𝐯𝐢𝐞𝐬_𝐎𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞_𝐅𝐫𝐞𝐞

𝐖𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐀𝐥𝐥 𝐑𝐨𝐚𝐝𝐬 𝐋𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐑𝐨𝐦𝐞 𝐖𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐌𝐨𝐯𝐢𝐞𝐬 𝐎𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐅𝐫𝐞𝐞

הסרט במלואו - תמונה מקוטעת

כל הדרכים מובילות לרומא (All Roads Lead to Rome ) היא קומדיה רומנטית, תוצרת ארצות הברית, שצולמה באיטליה בשנת 2015.

מגי (שרה ג'סיקה פרקר) היא אם חד-הורית מניו-יורק המתרגלת לחייה החדשים כרווקה. בניסיון להתקרב לבתה סאמר, נערה מתבגרת ומרדנית (רוזי דיי), היא מחליטה לצאת עימה לטיול בכפר טוסקני באיטליה, בו ביקרה פעמים רבות כשהייתה צעירה.

מה שאמור להיות מנוחה מנקת ראש, הופך לתסבוכת רומנטית משעשעת. מגי פוגשת את לוקה (ראול בובה) אהובה מלפני עשרים שנים, שנותר שרמנטי ומושך כמו אז. בזמן שהשניים מגששים את דרכם חזרה, שני רומנים נוספים מנסים להתקיים במקביל: אימו של לוקה, כרמן (קלאודיה קרדינלה) נחושה להגיע לרומא להתאחד עם אהובה בניגוד להסכמתו של בנה, ואילו סאמר רוצה לחזור לארצות הברית לחבר שלה. במקום להישאר בסביבה ולחזות בפריחתו של הרומן המחודש, גונבות השתיים את הרכב של לוקה ויוצאות למסע לרומא, כשמגי ולוקה דולקים אחריהן. רצף האירועים והאתגרים שהמסע מעמיד בפניהם מלמד את כולם, ששום דבר לא יעמוד בפני לבבות המבקשים להתאחד.

העלילה[עריכה | עריכת קוד מקור]

MV5BODhjZmFmNTItMWM3ZC00MGEwLTg3MDAtMzNjYjVlOTVlNjU2XkEyXkFqcGdeQXVyNTQxMTIxMTk@. V1 SY1000 CR0,0,1505,1000 AL .jpg

Maggie is an uptight, single mother and college writing teacher from New York City. In an effort to reconnect with her troubled teen daughter Summer, she decides to embark on a journey to a Tuscan village that she frequented in her younger days. Upon arrival, Maggie runs into Luca, a handsome former lover who is still a bachelor and lives with his eighty-year-old mother, Carmen. Summer (missing her "bad boy" boyfriend in NYC) and Carmen (secretly planning a wedding against Luca's wishes to Marcelino, her one true love in Rome) impulsively steal Luca's car and race off to Rome. Maggie and Luca quickly pursue allowing the two mismatched couples to spend some time together and develop a new understanding of each other.

דירוג 4.8 מתוך 10