ייצור מגבעות "בורסולינו" החביבות על יהודים חרדים בסכנה[עריכה | עריכת קוד מקור]

Borsalino-nl150306-300x201.jpg

חדשות טובות וחדשות רעות מגיעות מבורסלינו, יצרן הכובעים המפורסם מפיימונטה, העוסק בתחום זה כמעט 160 שנים. והוא נחשב "פרארי" של אופנה וחרדים בקרב הלקוחות הטובים ביותר שלה. חדשות טובות, למעשה, היא שהכובעים שלה עדיין בחלק העליון של הבקשות, עד כדי לאפשר עליית מחירים האחרונה לקוויה "הדתיים", שנוצרו במיוחד עבור השוק הישראלי. ובכל זאת השחורים בורסלינו בישראל להגדיל את ההצלחה, כי הם חיים את חיי לעקביות, בצניעות וברוחניות זה לא אומרת להיות אדיש לאופנה, ולא האיכות.

החדשות הרעות היא שהדירקטוריון "האם שוקל השערות שונות להתמודד עם קשיים כלכליים ולשים את החברה בעמדה להמשיך את העסק." אבל אחרי שהסביר המנכ"ל מרקו Moccia כי מכירות הן לא בעיה ציינה כי "לא התקבלה החלטה." החברה, שנוסדה בשנת 1857, היא אחד מסמלי איטלקים הידועים ביותר בעולם, וכובעיה נלבשו על ידי הבלשים וגנגסטרים, שודדים ובנקאים, שופטים ורוצחים, גנדרנים ואמנים, בלי הבחנות של מעמד ו גיל. המפרי בוגרט בקזבלנקה, עם חלוק הלבן תעלה וסיגריה בלתי נפרדת בפינה של הפה, יחד עם אלן דלון וז'אן פול בלמונדו בסרט באותו השם בשינה 1970, הפך את דימוי האייקונים של בורסלינו. שלא לדבר על הריסון פורד, רוברט רדפורד וליאונרדו דיקפריו ... אבל זה היה גם כובע בורסלינו מייקל ג'קסון. והוא הנפוץ ביותר במאה ששרים עכשיו.

בית המשפט באלכסנדריה (באיטליה) הגיע לפני כמה ימים לבקשת הסדר "המאפשר לארגון מחדש של חובות ושביעות רצון של תביעות", אבל זה יכול להוביל לכישלון. משבר עמוק, בעיקר כתוצאה מהניזק שנגרם על תעשייה הידועה כבריאים ורווחי מתקיפת מימון: מקורו של הצרות של בורסלינו, בעובדה, שיהיה איש כספים של אסטי, באמצעו של אחד מפשיטות הרגל הגדולה ביותר באיטליה. ובקשתו של ההסדר יכולה להיות כמעט הקלה, כפי שיהיה צורך להבהיר את עניין הבעלות, ובורסלינו המותג יכול בהחלט להיות מפתה רבים בעולם האופנה. - ראה עוד ב: http://moked.it/blog/2015/03/06/moda-e-modi-la-crisi-dei-cappelli/#sthash.y2dFqP8h.dpuf