Family Wiki
Advertisement

כותב ערך זה לא הזהה, נא להתיחס בזהירות לאמור בו

ב"ה

לחברים באשר הם מיטב הברכות וחודש טוב ומבורך, קיים ארגון בשם ערכים אשר מקיים סדנאות בנושאים שונים ומגוונים כגון: חינוך, הרמוניה במשפחה וחיזוק הקשרים, הגדלת המודעות בנושאי יהדות, קבלה ועוד, הסמנרים מיועדים ליהודים/משפחות שאינם שומרי תורה ומצוות, ומתקיימים בדרך כלל בבתי מלון, בכול רחבי הארץ, והעולם! במחיר מסובסד (לארגון יש ספונסרים אשר חשוב להם להנחיל מושגי יהדות לעם - זאת בכדי לזכות את הרבים ולהרבות טוב בישראל), ארגון ערכים מקיים סופי שבוע גם לנערים/נערות אשר לא רכשו מודעות בנושאי יהדות, סופי השבוע והסמינרים נעשים בטוב טעם ודעת ללא שום כפיה (לא חובה להיכנס להרצאות ובאים לבושים איך שרוצים), כותב שורות אלא היה ב-2 כאלה ומאוד נהנה וגם אחותי, חיילת הי"ו, היתה בסוף שבוע בערכים (הביאה איתה עוד חברה) והם קיבלו תובנות נוספות על החיים בפרספקטיבה של חז"ל (אחותי וחברתה לא חזרו בתשובה כתוצאה מהסמינר, פשוט זה עשה להם טוב בנשמה והרגשו שינוי מרענן), נציין כי אין לחשוש להגיע לסופי השבוע גם לבד זאת מכוון שמכירים בסמינירים/סופי השבוע אנשים מהישוב, אנשים טובים ומיוחדים, שפשוט רוצים לנסות דברים חדשים ולהרחיב את האופקים, ולעיתים קרובות כתוצאה מהכרת אנשים חדשים נפתח גם צוהר חדש.

נוסיף כי נתינת מתנה לזוג מתחתן או לחבר/חברה, סוף שבוע בערכים – מתנה זו יכולה לעשות טוב לאותו חבר/חברה באופן יוצא מן הכלל – רגשות קשה לתאר! נציין כי בית מאיר גם מקיים סדנאות כנ"ל באוירה חמה ויחודית ושוב ללא שום כפיה – מרגישים כמו בבית. http://www.ramot-shapira.co.il/site/

שווה לנסות! http://www.arachim.org/

לוח אירועים: http://www.arachim.org/Events.asp

מכון ליברמן מכון ליברמן שם לו למטרה להעצים ולחזק את המשפחה היהודית, בעת שרבו הגורמים המערערים על חוסנה. אנו במכון ליברמן סבורים כי את שהיה בגדר מובן מאליו בדורות קודמים, יש צורך ,בדור הזה, להנכיח על ידי עשייה חינוכית מתמשכת. לשם כך, פיתחנו - ואנו שוקדים על פיתוח - תכניות שונות לבני נוער ולבוגרים. בניית האישיות בגיל ההתבגרות והכנה לחיי משפחה – תכנית בנים תכנית העשרה למתבגרים, אשר מגמתה למנף את שנות ההתבגרות לצמיחה ובניין האישיות, תוך הענקת כלים משמעותיים ויעילים לבניינה. כגון, דימוי גוף חיובי, מיניות בריאה וטובה, מיומנויות בבניית קשר, ופיתוח מרחב רגשי; אשר ישמשו בבגרות, בסיס לקיום חיי משפחה מתפתחים ובריאים. מסע ההתבגרות והכנה לחיי משפחה תכנית העשרה למתבגרות הרואה במעבר מילדות לנשיות תהליך עשיר בהזדמנויות להתנסות וחוויה, אשר בכוחם לעצב אישה שמחה, מודעת ומסוגלת. בתכנית מקבלת הבת שיקוף של התהליכים העוברים עליה כמתבגרת מבחינה גופנית ונפשית, במגמה להעניק לה את היכולת להתבונן, לחלום ולבחור איזו מן אישה היא עומדת להיות. חינה – חוויה יהודית נשית מעמד חינה אותנטי ומיוחד, המיועד לכלות, נשים ונערות, אשר עוסק בסודות האישה היהודית. האירוע כולל עריכת טקס חינה מלא, עשיר במלבושים, צבע ורעיונות פנימיים; עיצוב המקום בו נערך הטקס, מפגש עם שלושת מצוות האישה, וריקוד מזרחי בהנחייה מקצועית. סדנאות פנים בפנים לזוגות סדנאות לזוגות לקראת חתונה ולזוגות צעירים אשר מגמתם הענקת תובנות וכלים לקראת בניין זוגיות שמחה ובריאה. בסדנאות, מתנסים בני הזוג בעבודה זוגית, ונפתחים לזווית יהודית יחודית על הזוגיות והאוצרות שבתוכה. הסדנאות מתקיימות אחת לחודשיים במרכז החינוכי ברמות שפירא.

לדברי שירלי חדד אשר השתתפה בסמינר חמשוש והתארחנו בבית מאיר – רמות שפירא : "האוכל טעים, יחס נהדר, חדרים נוחים ונעימים, השיחות לא היו בסגנון להחזיר בתשובה אלא על עשיית כלים להתמודדות במצבים, בחירת בן זוג, כיצד לכבד את משפחת הבן זוג – קשה לתאר במילים אין דברים כאלה ".

Advertisement