Family Wiki
Advertisement

סימן ונוס (באיטלקית: The Sign of Venus) הוא סרט קומדיה איטלקי בבימויו של דינו ריסי.

הוא הוצג בתחרות בפסטיבלקאן ה-8.

עלילה שני בני דודים ממוצא שונה, אגנס הדרומית וה-12 המילאנזית, חיים יחד ברומא,עם אביה של הדודה הראשונה והנפוליטנית הלא נשואה טינה.

אגנס, בעלת אופי חביב ומפוצץ למראה, אינה יכולה להימנע מלמשוך את תשומת לבו של כל אדם שחוצה את דרכו, עד שהוא מוטרד מכך. הנערה לא מבינה שהיא כל הזמן מאפילה על בן דודה, שבמקום זאת מקנא בעובדה שיש לה עבודה, בזמן שהיא נאלצת להיכנס לבית על ידי אביה, מחכה לנישואים העתידיים.

צ'זירה, מבוגרת ונפוצה יותר, למרות לשונה החדה ודרכיה הקלות דעת במקצת חולמת סנטימנטלית, ואחרי כירומנטה, גברת פינה, הסבירה לה שהיא עוברת את "תקופת ונוס" והיא הזמן האידיאלי למצוא אהבה, היא משוכנעת שכל גבר שהיא פוגשת, גם אם היא לא מגלה עניין מיוחד בה. מי ייתן והוא יהיה בן הלוויה של החיים.,

סביבם סובבת סדרה של דמויות גבריות: מריו, צלם במלון בשעות היום ביתו של הנוסע, שבו צ'זירהעובדת כטייפוגרף; רומולוס, שחי על גימיקים ומנסה בכל דרך לתת מריו מכונית ללא מסמכי תנועה, כמובן נגנב; המשורר הלא מתוכנן אלסיו ספאנו, מחבר תוכנית רדיו ספרותית לא ידועה, שמנסה להתמודד באופן פתטי עם הסבל שלו עם כבוד הלורד האופייני לדמויות בגילומו של ויטוריו דה סיקה; הכבאי איגנטיוס, שאותו מכיר צ'זירה במקרה במקרה במקרה של תאונת דרכים שבה הוא מעורב (היא, נוכחת בזירת התאונה, מעידה לטובתו למרות שהוא טועה).

אלברטו סורדי ופפינו דה פיליפו ערב אחד, הם נפגשים יחד לארוחת ערב בטרטוריה. אלסיו רוצה להציע ארוחת ערב לכולם, אבל כאשר בעל הפונדק, מביך אותו, מסרב לתת לו את הקרדיט הרגיל, הוא לא מהסס למשוך את הכסף שגויס על ידי צ'זירה ואגנס ל"יום האמנות". צ'זירה, משמאל בחיפזון, מלווה את אלסיו ספאנו לחדר ההשכרה שבו הוא מתגורר גרוע; אלסיו מנסה גישה אך נדחה והוא צוחק בחביבות ונזף בצ'זירה: "אתה בורגני קטן שאין לו את האומץ למעשיו". אלכסיוס מספר לה שבגלל שהוא לא פנה לאדם אלא למשורר, הוא נתן לה את כתב היד שלו כדי לקבל חוות דעת ומשכנע אותה להכות אותו ברכב בהעתק משולש. עייף נרדם וצ'זירה נשארת לבד בחדר מופתעת מהדייר שיעשה סצינה לאלסיו, מה שמאלץ אותו לעזוב את הבית. בבית, יש לה את האכזבות הגרועות ביותר, כאשר היא נתקלת איגנטיוס ואגנס מתנשקים מחובקים ומגלה כי מה שהיא קיוותה היה הגבר הנכון עבורה במקום התחיל זמן רב, ללא ידיעתה, מערכת יחסים עם בן דודה היפה שאפילו נכנס להריון. כועסת על שניהם ונחושה לעזוב את הבית, אבל בלי לדעת מה לעשות, אפילו לגרום להם לפחד שהם רוצים להתאבד, היא מוצאת את עצמה במקום עם רומולוס, רק כדי לסיים איתו בתחנת המשטרה, למכונית הגנובה, שם הנבל פורץ בבכי מול אמו. כשיעכשיו, צ'זירה נלקח הביתה על ידי אלסיו, שמיהר לקריאה שלו למטה המשטרה כדי להבטיח זאת, צ'זירה מפגין את התעניינותו ב אלסיו, אך המשורר השתל אומר לה: "אם אתה רוצה הנה אני, אבל האם זה יתאים לך? אני בן 53 ויהיה לך אחד, אני לא רוצה לדעת, אבל לפחות 30 פחות ממני. את בחורה עם רגשות גדולים, תמצאי גבר שיאהב אותך. בשבילי זה כבר לא עניין של חיים אלא של אוכל, אתה רוצה לצאת מהבית והם העיפו אותי אבל אני צוחק על זה". אלסיו מזמין את צ'זירה לטיול בחשמלית, הם היו מדברים על דברים רבים שמגיעים לשורש הרגשות שלהם ואולי אחרי החיים זה ייראה אחרת. בדרך הביתה, לעומת זאת, צ'זירה ואלסיו פוגשות את גברת פינה, ה"קרטומנטה", המביעה אהדה לדמות המוזרה.

צ'זירה חוזרת הביתה ומגלה שמערכת היחסים בין אגנס לאיגנטיוס ידועה כיום במשפחה ואביה של הנערה אף מארגן בהתלהבות נישואים משקמים.

אלסיו יתקשר כדי לבטל את הנסיעה בחשמלית ויתנצל על עבודה לא צפויה.

צ'זירה, יוצאת לעבודה, מגלה מבלי ששמים לב למשורר הלא מתוכנן שחוזר ממצרכים עם גברת פינה, שמפריכה אותו על כך שעשה הוצאה בשפע.

אלסיו משיב: "בואו לא נתחיל עם עלבונות..."

צ'זירה לבדה הולכת לעבוד בחשמלית הרגילה מוקפת תוכים שלא מבינים את אכזבתה והתפטרותה לחייה כאישה מתוקה ובודדה.

ייצור הסרט התבסס במקור על תסריט בשם "לה צ'ירומנט",שהתמקד כולו בדמות בגילומה של פרנקה ולרי,והיה אמור להיות בבימויו של לואיג'י קונסיני. עם זאת, הבמאי נטש את הפרויקט כאשר הוא שובש על ידי המדיניות ההוליוודית של חברת ההפקה טיטאנוס כדי לאחד את השחקנים את הטוב ביותר של הקולנוע האיטלקי של הרגע כדי להבטיח הצלחה, צמצום ולרי לככב, אם כי מרכזי על הנרטיב, תמיכה בהם כוכבים ברמה של סופיה לורן ויטוריו דה סיקה,כמו גם אלברטו סורדי ו פפינו דה פיליפו בתפקידים משניים. [2] אני לא יודע.

קבלה קבלות האוסף הודלק בסוף ה-31 במרץ 1959. [ללאמקור] אני לא יודע.

קריטי על פי מילון Mereghetti " הסרט אין התקדמות נרטיבית אמיתית הסצנות לשרת מעל הכל כדי להדגיש את המיומנות של שחקנים בודדים, אבל בזמנים מסוימים קומדיה היא באמת מפתה". [3] עבור מילון מוראנדיני, הסרט הוא " מסופר בחינניות, פעל בדיסקרטיות, מזלג עם מצבים מצחיקים ודיאלוג שנון עם רמז של פארסה ". [4] מה אתה עושה כאן?

סקרנות בסרט פרנקה ולרי מדגישה לעתים קרובות את המילנסיות שלה ואומרת ששמה צ'זירה קולומבו (קולומבו הוא שם משפחה לומברדי טיפוסי שניתן כמעט לכל המייסדים, קצת המקבילה של הפרויקטהרומי [5]). עם זאת, אביה של צ'זירה הוא אחיה של טינה פיקה, כך שלמרות שהוא היגר למילאנו, הוא צריך להיות דרומי ולא סביר שיקראו לו קולומבו. [6] מה אתה עושה כאן?

הסצנה שבה, בסוף ארוחת הערב בטרטוריה רומולו, הוא מנסה למכור את המכונית למריו צולמה בפורטה סטימיאנה בטרסטוורה:אותו מיקום ייבחר על ידי קרלו ורדונה שנים רבות לאחר מכן כדי לקבוע את הסצנה הראשונית ואת הסצנה האחרונה של הפרק ליאו של האו"ם סאקו בלו.

הערות ^ ( זו לא הפעם הראשונה ש בחירה רשמית 1955, festival-cannes.fr. כתובת ה-URL ניגשה יוני 3, 2011 (בארכיוןמתוך כתובת ה-URL המקורית ב- 26 בדצמבר, 2013). ^ פאולו מרגטי, סו טוטי, חילול, אוטוירוניקה ומיזנתרופ פרנקה ולרי, אני די.וי.די דל קוריירה דלה סרה. איטלקי שחור ולבן מס' 5, אר.סי.סי קווטידיאני, 2009. ^ איל מרגטי - מילון הסרטים 2008. מילאן, בלדיני קסטלדי דלאי עורך, 2007. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^ איל מוראנדיני - מילון הסרטים 2000. בולוניה, עורך זאניצ'לי, 1999. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^ שמות משפחה של המייסדים על www.retaggio.it, retaggio.it (בארכיון מכתובתהמקורית על מאי 8, 2016). ^ תומאסו לברנקה, צ'לטרון הסקון,טורינו, איינאודי סטיל ליברו, 1998, עמ' 73, ISBN 9788806149123. ביבליוגרפיה קטלוג בולאפי לקולנוע 1945/1955, אוצר ג'יאני רונדולינו AA.VV. La città del cinema, עורך נפוליאון רומא 1979 פרויקטים Collabora a Wikiquote ויקיציטוט מכיל ציטוטים מ"סימן ונוס" או עליו Collabora a Wikimedia Commons ויקישיתוף מכיל תמונות או קבצים אחרים על סימן ונוס קישורים חיצוניים סימן ונוס, על CineDataBase , מגזין של הצלם. Modifica su Wikidata הסימן של ונוס, על ANICA,Archiviodelcinemaitaliano.it. Modifica su Wikidata ( זו לא הפעם הראשונה ש הסימן של ונוס, על מסד הנתונים של הסרטים באינטרנט,IMDb.com. Modifica su Wikidata ( זו לא הפעם הראשונה ש הסימן של ונוס, ב-AllMovie, כל רשת המדיה. Modifica su Wikidata ( זו לא הפעם הראשונה ש הסימן של ונוס, על עגבניות רקובות, Flixster בע"מ Modifica su Wikidata ( EN, ES) הסימן של ונוס, על זיקת הסרט. Modifica su Wikidata V · ד · מ' (מ' דינו ריסי סרטים

Advertisement